Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 13 april 2015

De blauwe lucht


Engelenpad
 
 
 
 
Gisteren was ik even aan het bijkomen in mijn geliefde bostuin...
 
Elders ben ik bezig met het leegruimen van het appartement
van mijn overleden ouders.
Eind april vindt de overdracht plaats.
 Overweldigd door emoties
kijk ik omhoog en zoek ik naar de blauwe lucht ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


7 reacties:

Jos zei

Hoi Lief,

Het is zwaar, maar ik heb bewondering voor je.

Liefs,

Jos

Ans van Ispelen zei

Is inderdaad moeilijk lieve Mapi.
Ik hoop dat je na eind april je rust zult terug vinden.
En je lieve ouders draag je altijd met je mee...zeker weten.

Liefs Ans

It's me zei

Zo zwaar ik geef je even een dikke knuffel...liefs en sterkte met deze hele moeilijke laatste loodjes....liefs Ria...x!

Janneke zei

Zwaar en moeilijk, maar wel een last minder eind april. Je ouders blijven in je hart.....
Liefs,
Janneke

Kleurrijk zei

Dat is heel moeilijk om te doen. Veel sterkte, lieve Mieke.

christiene zei

Ha Mapie,voor het laatst de dingen
voor jou zo vertrouwd en het huis..........
afscheid en emoties ......
Mapie ik wens je heel veel sterkte!!
en dat je veel wandelingen mag maken in jou geliefde bostuin.
Liefs Christiene.

The Dutchess zei

Lieverd..je neemt alles mee in je hart..xoxo

Template by:
Free Blog Templates