Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 29 april 2015

Afsluiten

 
 
Koningskermis 2015 op het Lange Voorhout, Lange Vijverberg en
  Het Buitenhof, Den Haag
 
 
 
Afgelopen zaterdag heb ik de laatste spulletjes meegenomen ...
Het voelt vreemd, zo'n leeg huis.
 
En weer kon ik mijn tranen niet bedwingen.
Een emotionele reactie waar ik maar moeilijk mee kan omgaan.
Ik wil niet huilen , maar toch gebeurt het.
 
 
s' avonds wilde ik graag naar de kermis, poffertjes eten
en even alles loslaten !
 
 
 
 
 
 
 
Het lukte deels ...
 
 
 
 
 
 
 
Standbeeld naar het liedje 'In Den Haag daar woont een graaf',
 in 1976 gemaakt door Ivo Coljé, opgesteld naast de Hofvijver in Den Haag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Morgen naar de notaris
de laatste stap ...
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De Hofvijver, Den Haag, 25 april 2015
 
 
 
 
 
Gelezen : De dood van de moeder moet iets heel vreemds,
met niets te vergelijken zijn en emoties oproepen die moeilijk te bevatten zijn.
 
Sigmund Freud, brief aan Max Eitington van 1 december 1929
 
 
 


6 reacties:

Elisabeth zei

Wat moeilijk allemaal Mapi ,het is ook heel emotioneel om het huis van je ouders leeg te ruimen en dan ook definitief afscheid te nemen van die plek.Ik zou zeggen huil maar wel flink uit het zal je alleen maar opluchten .Goed van je om toch ook even er op uit te gaan om je zinnen wat te verzetten .Ik wens je veel sterkte .
Een lieve troostknuffel van mij,Elisabeh

The Dutchess zei

Ik was 18 toen ik mijn moeder verloor..en 37 toen mijn vader haar achterna ging..Ik ken t gevoel dat je nu beschrijft..en ik huil nog steeds..Ik geef mijn wortels water..zodat ze door blijven groeien..xoxo

It's me zei

Moeilijk he lieverd...ze zit voor altijd in je hart hoor...liefs Ria x!

Janneke zei

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit allemaal heel moeilijk voor je is, maar we komen hier allemaal niet onderuit. Mijn ouders leven beiden nog, pa 95 ligt in een verpleeghuis, ma 94 in een verzorgingshuis. Ik ga met ma 2 keer in de week naar pa. Hun huis heb ik afgelopen jaar leeg geruimd, zo raar....
Lieve groet,
Janneke

Ans van Ispelen zei

Ja,valt niet mee lieve Mapi.
Ook ik kan er over meepraten.
En huilen is juist goed.
En je weet,dat ik je een kanjer vind.

Liefs Ans

christiene zei

Vrolijke plaatjes maar je gevoel gaat er niet echt in mee.
Mapie je emotionele gevoel en je tranen laat maar gaan hoort bij verwerking....pijn
het afscheid van thuis.
Mooi de laatste foto.
liefs groetjes Christiene.

Template by:
Free Blog Templates