Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 27 maart 2015

Wegdromen

 
 
 Alle foto's zijn zaterdag 14 maart 2015 gemaakt ... 
 

Zoals beloofd zou ik jullie nog een paar foto's laten zien
van het interieur van het Châtelet (naast het grote Kasteel de Haar, Haarzuilens) en de restauratie.
 
 
 
Daarbij opmerkent dat het een beetje raar voelt om zomaar in de privévertrekken van de familie Van Zuylen rond te dwalen.
Enige discretie lijkt mij daarom wel gepast !
 
 
 
 
 
De woonkeuken/eetkamer
 
 
 
 
 
Keuken
 
 
 
 
Huiskamer
 
 
 
 
 
 
De restauratie is nog in volle gang.
 Mooi behang met bijpassende stof van de 19de eeuwse Engelse ontwerper William Morris (1834-1896) siert een aantal kamers.
 
 
 
 
 
De groene kamer .
"Golden Lily"
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
detail kamerscherm
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
De badkamer maakte op mij de meeste indruk.
Hier zou ik stiekem wel eens een bad willen nemen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

de badkamerlamp
 
 
 
Als jullie het goed vinden droom ik nog even  weg bij deze
mooie plaatjes .....
Het weekend staat weer voor de deur !
Tot volgende week.
dag dag
 
Mapi
X
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 reacties:

vrouw Hommel zei

Vond het wel leuk en mooi om even mee te kunnen dromen

Ans van Ispelen zei

Wat mooi daar,Mapi.
En inderdaad,de badkamer is een juweeltje.
Ik kan me indenken,dat je daar volop genoten hebt.

Ik wens je een fijn weekend
Liefs Ans

Janneke zei

Leuk om daar even met je rond te kijken. Ik ben helemaal weg van die Irissen op de tegels in de badkamer, wat een schoonheid....
Fijn weekend.
Janneke

The Dutchess zei

Geweldig..en dat behang..prachtig!!!
Dank voor deze mooie plaatjes..just my cup of tea Dear..xoxo

Fijn weekend :-)

christiene zei

Ha Mapie,het ziet er prachtig uit
aan alles is gedacht,maar net wat je zegt de badkamer heerlijk...
ik droom met je mee.
De boot bij de deur.....
Ik wens je een gezellig weekend.
Groetjes Christiene.
x

SophieSweetVintage zei

Die badkamer ziet er inderdaad schitterend uit! Ik ben nog niet binnen geweest, maar heb wel een wandeling door de tuin gemaakt toen ik een keer in de buurt was. Ook erg mooi! Volgende keer ga ik zeker ook binnen een kijkje nemen!

Template by:
Free Blog Templates