Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 20 maart 2015

Internationale dag van het Geluk

 
 
Bewerkte foto's gemaakt zaterdag 14 maart 2015
 
 
 
 
Vandaag gaat om 23.45 uur de lente officieel beginnen !
 
Jammer genoeg ,
 hoe ik ook mijn best deed, geen zonsverduistering gezien  ...
 
Wel heb ik ontdekt dat ik alweer 5 jaar blog !
 
 
 
Wens ik jullie een happy lenteweekend
en heel veel liefs.
 
 
Mapi
X
 
 
 
 
Af en toe is het goed
om de zoektocht naar GELUK te staken en
GEWOON EVEN BLIJ TE ZIJN.
 
 
 
 
 
 
 


6 reacties:

Jos zei

Hoi Mieke,

Mooi blogje

Liefs,

Jos

Ans van Ispelen zei

Proficiat met het eerste lustrum van je blog...wat gaat het snel,hè.

Liefs Ans

It's me zei

5 jaar alweer ..ik ook ...hihihihihi...fijn weekend liefs Ria...x!

christiene zei

Mapie, gefeliciteerd met je vijf jaar bloggen
op naar de volgende vijf jaar.
Fijn dat ik je gevonden heb.
Mooi je foto een vleugje lente.
Ik wens je een lenteachtig weekend
groetjes Christiene.
x

The Dutchess zei

Al weer vijf jaar...vijf lentes jong ;)
Ik hoop dat er nog veel volgen..Geluk zit in kleine dingen..zoals ik ze vaak kon vinden op je mooie blog! xoxo

Willy zei

Hej Mieke,
Mooie sprookjesachtige foto. Gefeliciteerd met je blogverjaardag.
Lieve groet,

Template by:
Free Blog Templates