Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 19 februari 2015

Spring Festival



Foto, Toverhazelaar, Hamamelis Japonica, Japan
Arboretum Bokrijk, België,
08-02-2015.





Hallo lieve allemaal hier ben ik dan weer eventjes.
Er staat van alles te gebeuren.
Fijne dingen, nieuwe inspirerende dingen  en
hele moeilijke dingen.


Ik kom er wel uit ...










Fijne dag, tot de volgende keer ...

Voelen jullie de lente ook al komen ?




Postcrossing kaart uit China, 
Chinese New Year, Spring Festival.



6 reacties:

Elisabeth zei

Wat een fleurig blog weer .En veel veranderingen bij jou dus .Ook in de moeilijke dingen zul je hopelijk je weg vinden .En wat een prachtige kaart weer toch weer.Heb je al die kaarten in speciale mappen vraag ik me af ,je hebt er vast wel heel veel .
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Fijn dat je er er wel uit gaat komen,lieve Mapi.
Eerst is het moeilijk en daarna is er de opluchting,denk ik.
En de fijne dingen moet je koesteren.
En ja,de lente komt er aan.
De merel zingt weer zijn hoogste lied en de andere vogels kwetteren er ook lustig op los.


Liefs Ans

The Dutchess zei

Een nieuwe lente een nieuw begin...xoxo

en n zoen op je wang..
T.D

Janneke zei


Heerlijk vrolijk voorjaarsblogje en wat een mooie kaart uit China.

Geniet van alle fijne en inspirerende dingen en troost je met de gedachten dat we allemaal af en toe vervelende en moeilijke dingen meemaken. Het is zoals je zegt, we komen er wel weer uit.
Groetjes,
Janneke

christiene zei

Mapie je komt hier binnen als of de lente begonnen is.
Leuk dat je post krijgt uit China
heel bijzonder.
Geniet van de mooie dingen
en de moeilijke dingen op dat ze gauw op gelost mogen worden.
Liefs groetjes Christiene

Kleurrijk zei

Veel veranderingen, leuke en moeilijke. Ik wens je er veel wijsheid bij de moeilijke en veel plezier bij de leuke
XXXXGeri

Template by:
Free Blog Templates