Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 27 februari 2015

Smaragden, Robijnen en Diamanten

 
 
 
Robina  ©Mapi
 
 
 
Omdat ik nog geen nieuwe foto's op deze laptop heb staan.
Put ik even uit de oude voorraad.
 
Gisteren was het echt een feestelijke dag,
een  nieuwe laptop
en ...
naar Het Nationale Ballet in Amsterdam.
 
'Jewels' stond op het programma.
 
Een schitterend 'juwelendrieluik',
drie indrukwekkende balletten
 die een enorme hoeveelheid energie en plezier in het dansen uitstraalden.
 
Mijn dag kon niet meer stuk .....
 
 
 
 
 
 
 Wens ik jullie met een flonkerende glimlach op mijn gezicht
 een fonkelend weekend.
 
Liefs
***** Mapi ***** 
 


3 reacties:

Ans van Ispelen zei

Mooie trailer Mapi,van het Nationale Ballet.
Wat zul jij genoten hebben.
En wat je foto's betreft...dat komt ook weer goed,op je nieuwe lappie.

Fijn weekend toegewenst
Liefs Ans

Willy zei

Leuk om Robina hier uitvergroot te zien.
Fijn weekend en geniet nog maar even na van de prachtige balletvoorstelling.
Lieve groet,

Riitta Sinikka zei

♥Happy Weekend, my dear friend Mapi! xxx Riitta

Template by:
Free Blog Templates