Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 12 februari 2015

Message in a bottle







Gisterenmiddag lukte het mij niet om de laptop vlot 
aan de gang te krijgen.
Tenenkrommend ben ik toen maar iets anders gaan doen.
En vandaag doet het ding nog steeds raar ..


Het is weer zo'n dag dat niets echt wil lukken.
Op dit scherm vlot het ook al niet.
Geen flauw idee wat er aan de hand is.


Vorige week ben ik er even tussenuit gepiept.
Mijn hoofd draait al geruime tijd overuren.










Een paar dagen Zuid-Limburg bracht wat verlichting.








Van een postcrossing kaart die ik deze week uit de brievenbus viste 
werd ik wel heel blij.




Modern beauty fishing in the park




Ziet deze Chinese dame er niet fantastisch uit ?




En wat zouden jullie hier van denken ...








Foto, Mini cyclamen , een veld vol, Arboretum Bokrijk, België
8 februari 2015


Lieve mensen ik vrees dat deze laptop naar de dokter moet,
Iets klopt er niet , jammer .....

Fijne dag verder .

Liefs 



Mapi
X
 

6 reacties:

Elisabeth zei

Wat een leuke foto die eerste ,zo'n prachtige kop en schotel! Soms zijn er van die dagen brr Goed om er even tussenuit te gaan .Een heel mooie kaart waar je blij van word en dan al die Cyclaampjes ,dat maakt een dag toch weer fijn .Ik hoop dat het meevalt met de PC .Pas goed op jezelf hoor !!
Liefs Elisabeth

The Dutchess zei

Winter blues..die laptop..Hij moet ook even opladen..!

Walk on the sunny side of the street meisje..xoxo

Ans van Ispelen zei

Fijn,dat je weer in het limburgse land was.
Mooi daar,hè.
En wat vervelend dat je lappie kuren heeft.
Ik hoop dat dit weer snel verholpen is,zodat je weer lekker kunt bloggen.

Liefs Ans

It's me zei

Computerssss....grrrrr....lekker nummer...liefs Ria...x!

Kleurrijk zei

Vervelend de laptop, ik hoop dat er gauw een oplossing komt. Een prachtige kaart, waar kwam hij vandaan? Hou je goed. sterkte bij alles wat je bezighoudt.
XXXX geri

christiene zei

Mapie, dit ziet er uit nodigend uit een vleugje voor jaar
even tot rust komen is goed , mooi zo in de natuur.
Je kaart vind ik bijzonder mooi! fijn om zo iets in de bus te krijgen.
cyclamens zien er uit als voorjaars bode.
De laptop klinkt minder vrolijk......toch maar even naar de dokter.
Een goed weekend
Liefs Groetjes Christiene.

Template by:
Free Blog Templates