Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 14 januari 2015

Warmte



illustratie Sarah Walsh, Flowmagazine.nl


Elfje


Woensdag

Donkere luchten

Vinkje aan vetbol

Zonlicht breekt door wolken

Warmte


De hierboven geplaatste ansichtkaart stuur ik vandaag
via postcrossing naar iemand in de U.S.A.


Ik schreef haar o.a.

" ...at the moment the sun is shining on my face
while writing this card ..."


... nog altijd verwarmen zonnestralen mijn handen, gezicht
en hart ...





Foto, vinkje aan vetbol 14-01-2015

7 reacties:

Ans van Ispelen zei

Erg mooie kaart,Mapi.
En een hele mooie tekst.
En ja, lief hè,de vogeltjes die komen eten.
Ik kan daar ook zo van genieten.

Liefs Ans

It's me zei

Heel even was ie er vanmiddag de zo'n..heerlijk.....liefs van mij...x!

Janneke zei

Prachtige tekst en kaart. Wij hadden die zon ook vanmiddag, heel even.....er waren tuinvriendinnen, we zaten in de serre en genoten even van de heerlijke warme zonnestralen.
Groetjes,
Janneke

Jos zei

Mooie/leuke kaart evenals de Elfie.
Het duurt even maar dan heb je zelfs een vink aan de vetbol.

Groetjes,

Jos

christiene zei

Mapie,een leuke kaart en tekst
jou elfje mag er ook zijn!!
en het verlangen naar zonnewarmte
word nu wel heel sterk...
nog even geduld we zijn er nog niet.
warme groet
Christiene.

Tineke zei

Wat heb je dat mooi gezegd. Mooie zachte woorden, daar hou ik van. Ik denk dat de ontvanger van jouw post heel blij zal zijn met wat je stuurde :-)

The Dutchess zei

We hebben het zonlicht hard nodig...Ik was even verdwenen..(gordelroos potverdikkie)!

Fijne dag...xxx

Template by:
Free Blog Templates