Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 23 januari 2015

Snowflakes




Postzegels from Russia with love ...




Gisteren kreeg ik via Postcrossing een mooie kaart uit Rusland.
De postzegels erop waren prachtig en brachten mij gelijk weer op een idee !
Ga ik nu uitwerken .....

Wens ik jullie een warm weekend
Ze zeggen dat het morgen gaat sneeuwen, ben benieuwd.

Liefs
----- Mapi -----
X








5 reacties:

Kleurrijk zei

Ik heb alvast boodschappen in huis gehaald. Hoef ik in het weekend niet naar buiten.Tenzij ik graag foto's van de sneeuw wil maken. Maar ik hoef geen boodschappenwagentje door de sneeuw te trekken.

Wat een schitterende postzegels.

Elisabeth zei

Wat een prachtige postzegels Mapi .En van mij mag het best wel sneeuwen ,gelukkig kan ik mijn boodschappen lopend doen .Ik wens jou een heel mooi weekend
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Wat een schitterende postzegels,Mapi.
En ja,er wordt over sneeuw gesproken,maar er komt ook weer zachter weer aan.

Tot zondag
Liefs Ans

christiene zei

Ha Mapie
de postzegels zijn prachtig,mooi dat je er inspiratie van krijgt.
Hier is het sneeuw wit.
Een winters groetje
Liefs groetjes.
Christiene.

Janneke zei

Prachtige postzegels, ben benieuwd naar je idee wat je gaat uitwerken.
Hier nog geen sneeuw en ik hoop ook dat het wegblijft, brrr.
Groet,
Janneke

Template by:
Free Blog Templates