Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 2 december 2014

Twee december



Adventskalender, 2 december







De dag begon hoopgevend, althans dat dacht ik ...
Op weg naar Yoga viel ik met fiets en al op straat.
Boem ...    daar lag ik dan onder mijn elektrische fiets.
Ik kon geen kant meer op.

Gelukkig heb ik niets gebroken.

 Een paar lieve mensen bevrijdde mij uit deze benarde situatie en
hielpen mij weer overeind.
Met de schrik vrij en een pijnlijke blauwe knie
kreeg ik een kop heerlijke warme koffie met een bonbon .....






Nee niet dit kopje koffie , 
deze foto maakte ik  twee weken geleden  op 21 november.
Koninklijke koffie, 
Oranjerie naast Paleis Soestdijk, Baarn.




De rest van de ochtend heb ik het maar even heel kalm aan gedaan










8 reacties:

The Dutchess zei

Kusje erop..x

vrouw Hommel zei

Oei dat is niet zo leuk,,gelukkig zijn er veel lieve mensen om te helpen

Elisabeth zei

Jeetje Mapi dat klinkt niet zo goed .Ik hoop dat je morgen niet meer pijn zal hebben .Beterschap en een knuffel van mij .En wat fijn dat er nog altijd lieve mensen helpen
Liefs Elisabeth.

Kleurrijk zei

Dat is schrikken. Ben je helemaal in orde? Ik hoop dat je achteraf geen pijn krijgt,

Gelukkig hebben mensen je geholpen. Nu maar een gezellige avond voor jezelf maken en proberen het van je af te zetten.

En gauw weer wat van je laten horen
Liefs Geri

Willy zei

Dat is schrikken en pijnlijk. Fijn dat je zo lief werd opgevangen. Lieve groet,

It's me zei

Yakkes wat naar zeg....nou je zult vast wel spierpijn hebben nu ook....sterkte liefs Ria....x!

Ans van Ispelen zei

Oei ! Dat is dus gelukkig goed afgelopen,Mapi.
Maar de schrik duurt daarna nog wel even.
En dat koninklijke kopje op je foto,wat prachtig.

Liefs Ans
En een dikke knuf

christiene zei

Ha Mapie,dat is niet zo mooi dat je onder uit ging,
daar zul wel een paar dagen last van hebben.
Je Aventskalender ziet er prachtig uit.
Het kopje koffie lijkt wel kunst
bijna zonde om op te drinken hé.
Mapie beterschap met je knie.
liefs een groetje Christiene.

Template by:
Free Blog Templates