Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 4 december 2014

Pas op de plaats/ Give-Away



Foto, het zwart-wit uiltje is door mijn vriendin Klaudia getekend,
het antieke aankleedpopje heb ik jaren geleden zelf in elkaar geknutseld.



Vandaag maar niet naar Fysio Fitness geweest.
Jullie hadden gelijk, 
mijn knie heeft inderdaad een behoorlijke opdonder gehad en
later op de avond bleek mijn rechterhand toch meer gekneusd aan te voelen dan ik had gedacht.

Dus ..... even pas op de plaats.

Bedankt voor al jullie lieve reacties.
Die doen me heel goed !!

Ondertussen probeer ik toch iets met die hand te doen 
en vouw van papier eenvoudige origami-envelopjes
naar een mooi voorbeeld van Ingrid van Willenswaard







Vinden jullie het ook zo koud ?




P.S.

16.50 uur :
Weet je wat , ik maak er een give-away van.

leuk !

10 mini envelopjes in 1 grote envelop.

Maandag maak ik de winnaar bekend !




9 reacties:

Elisabeth zei

Ja Mapi de eerste dag voel je vaak niet eens wat ,dat komt pas later .Mijn Dochter viel tijdens haar werk in het bejaarden huis op handen en knietjes op de betonnen trap en wat heeft ze gelachen maar de volgende dag deed alles toch wel erg zeer .Je envelopjes zijn echt schattig maar niet overdrijven hoor met je zere hand .Veel beterschap!
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Ja,echt waterkoud.
Het is even wennen,na die zachte herfstdagen.
En ja,lekker rustig-aan doen,Mapi.
Maar zo te zien,vermaak je je wel.
En dat uiltje vind ik zo lief getekend,door Klaudia.

Liefs Ans

The Dutchess zei

Het is zooooo koud..moet er zoooo aan wennen..!

Lekker binnen blijven..beter voor je knietje ook !

(ik heb een elektrieke deken..)

It's me zei

Sterkte met je knie....en ja het is kkkkkoudddddd"......!!...liefs Ria...x!

Kleurrijk zei

Het is harstikke koud. Ineens mijn winterjas aan, is wel wennen.
Ik was al bang dat je pijn zou krijgen. Neem je tijd om weer helemaal beter te worden. hoor.
Wat zijn die envelopjes mooi. Mooier dan wat ik maakte. En dat met een gekneusde hand. XXXXX Geri

vrouw Hommel zei

Ach,daar was ik ook al bang voor,de pijn komt altijd een dag later.wat een lieve envelopjes heb je gemaakt,wil ik ook nog eens leren.
En ssttt.....niet verder vertellen maar ik hou zo van dit weer,krijg er zoveel energie van...voor mij mag dit nog een poosje duren dus!
Beterschap

Janneke zei

Ja blijf maar even lekker binnen bezig met je origami, het is vies koud, niet goed voor je gekneusde knie en hand die door die val best stijf zullen zijn zijn.
Lieve groet,
Janneke

christiene zei

Ha mapie,de andere dag voel je pas goed wat voor een smak je gemaakt hebt...
mooi deze kleine envelopjes,en leuk om nu te doen als het lukt met je hand.
en wat je zegt koud is het..
liefs groetjes Christiene.

Willy zei

Ja begrijpelijk na zo'n val en dan ook die fiets nog bovenop je. Hopelijk trekt het allemaal snel weer bij. Het vouwen geeft wel een mooie afleiding. Prachtig aankleedpopje en uiltjestekening ook. Lieve groet,

Template by:
Free Blog Templates