Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 8 december 2014

Moving Magic / Uitslag Give-away !






Hallo lieve allemaal, de blauwe plekken op mijn knie 
zijn langzaam aan het vervagen .
Ik merk wel dat ik mij in het hoofd nog steeds licht en draaierig voel. 

Of komt dat omdat ik gisteren werd betoverd door de magische wereld van de 19de eeuwse automaten.

Mechanisch bewegende mens-of dierfiguren 
die in de tentoonstelling  'Moving Magic'
in Museum Speelklok (Utrecht) te zien zijn.

Bijzonder genoeg werken ze allemaal nog perfect:
ze wuiven, dansen, balanceren, trommelen, 
goochelen én maken muziek.




© Museum Speelklok Utrecht


Maar alle gekheid op een stokje,
eerlijk gezegd voel ik me al een tijdje niet zo goed.


Nu leuk nieuws  .....
Ja Vrouw Hommel , je leest het goed
Voor jou zijn de mini-envelopjes !
Laat je mij even weten waar het naartoe kan worden gestuurd ?










Clown met paraplu toe te schrijven aan Gustave Vichy, Parijs
© Museum Speelklok Utrecht







Goochelaar toe te schrijven aan Jean Phalibois
© Museum Speelklok Utrecht








4 reacties:

vrouw Hommel zei

O,wat een feestelijk bericht,ben ik heel blij mee.
Zet hier even mijn adres bij want het mailen gaat slecht op de comp momenteel
Karin,ruitersweg 31_c. Hilversum
Dank je wel alvast,lieve groet

Ans van Ispelen zei

Proficiat voor de winnares.
En wat een leuke tentoonstelling.
Doe het maar kalmpjes aan lieve Mapi.

Liefs Ans

Kleurrijk zei

Leuk om op deze manier het blog van vrouw Hommel te ontdekken. Gefeliciteerd vrouw Hommel.

Leuk ook die papiertjes op een bordje.

Wat vervelend dat je je niet goed voelt. Veel sterkte!!!!!

XXXX Geri

christiene zei

Vrouw Hommel,gefeliciteerd!!
wat mooi zo als je hier binnen komt
leuk.
Ziet er feestelijk uit de briefjes op het bordje mooie sfeer.
Mapie de knietjes warm houden...
Liefs groetjes Christiene.

Template by:
Free Blog Templates