Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 31 december 2014

Fijne Jaarwisseling !




Maretak, foto afgelopen zaterdag gemaakt in Zuid Limburg .....




Under the Mistletoe, pearly and green
Meet the kind lips of the young and the old;
Under the Mistletoe hearts may be seen
Glowing as though
they had never been cold.


Eliza Cook (1818-1889)








Fijne Jaarwisseling lieve allemaal !

Heel veel liefs, warmte en geluk


~~~~~~ Mapi ~~~~~~




27 december 2014



9 reacties:

The Dutchess zei

Lieverd...ik steek een sterretje voor je af..**************************************xoxo

Elisabeth zei

Wat een mooi blog Mapi .Ik weet pas sinds kort hoe de Maretak groeit en heb even de link aangeklikt om nog even te lezen .Ik wens jou een mooie rustige jaarwisseling en een heel goed 2015
Liefs Elisabeth

Riitta Sinikka zei

♥Hyvää Uutta Vuotta♥ Happy New Year, my dear friend!

Kleurrijk zei

Lieve Mapi, Fijne jaarwisseling en een gelukkig Nieuwjaar. Ik vind het zo fijn om steeds even bij elkaar te buurten. Ik vind het leuk dat we contact hebben.
Fijne avond, Geri

Ans van Ispelen zei

Een hele fijne jaarwisseling lieve Mapi.
En dat in het nieuwe jaar alles mag gaan,zoals je graag wilt.

Liefs Ans

Janneke zei

Mooi die maretak in de boom, hier zie je die niet.
Heb het afgelopen jaar genoten van je blogs en wens je een goede jaarwisseling en het allerbeste voor 2015!
Liefs, Janneke

It's me zei

Wij wensen jullie een gezellige jaarwisseling ..op naar een heel goed gezellig en vooral gezond 2015...!!!....liefs van ons x !

christiene zei

Ha Mapie, ik wens je veel geluk, liefs en veel mooie dingen in dit nieuwe jaar 2015!!
lieve groetjes Christiene.

Jacoba zei

Een heel fijn en creatief jaar gewenst, Mapi!

Template by:
Free Blog Templates