Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 8 oktober 2014

Sunflower





Vanmorgen kreeg ik van een van mijn Yogamaatjes 
een bos zonnebloemen.
Vijf zonnebloemen die mij inspireerde 
om een tweede gezicht te tekenen.

Nu een zonnig gezichtje, 
die van gisteren was wel een beetje moe uitgevallen ...










Sunflower (Dag2)



"Bloemen hebben net als mensen en dieren een gelaatsuitdrukking.
Sommige lijken te glimlachen, sommige kijken treurig,
andere zijn in gedachten verzonken of terughoudend,
en weer andere zijn heel gewoon, eerlijk en rondborstig,
zoals de zonnebloem met haar brede gezicht ... ''

Henry Ward Beecher (1813-1887)


5 reacties:

Ans van Ispelen zei

Mooi !
En de ogen zijn ook zo goed gedaan.
Petje af,Mapi.

Liefs Ans

Riitta Sinikka zei

♥Hello my dear friend! This is so beautiful and lovely post! Happy day! xxx Riitta

It's me zei

Ja mooi zijn ze he...?....fijne avond...liefs van mij....dankjewel voor je lieve woorden....x!

christiene zei

Prachtige Mapie!!
een mooie tekening van de zonnebloem
en van de vermoeidheid is niets meer te zien.........
ik vind zonnebloemen ook zo mooi!!
lieve groetjes
Christiene.

The Dutchess zei

Ja..erg zonnig en bloemig..super !!

dikke knuffel lief vriendinnetje..xoxo..

Template by:
Free Blog Templates