Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 7 oktober 2014

Najaar


Foto, uitzicht vanuit mijn keukenraam



...Die zomer die bijna geen einde had.
Nu zwepen de wind en de hagel de stad.
Ze nemen de laatste bloemen mee
en van de kastanjes 't goudbruin blad ...

© Anthia C. M. Boers






Het lukt me maar niet om van mijn vermoeidheid af te komen.
Heb net drie dagen Den Haag achter de rug, 

Open Huis ,
veel bezichtigingen,
en nu weer rustig afwachten op wat komen gaat .....




Deze pop kreeg ik ooit in Engeland 
van een lieve oude dame .
Ze heeft een gat in haar hoofd en mist een paar vingers,
heel aandoenlijk ....



In de Flow Weekly van deze week staat
een bladzijde met leuke getekende gezichtjes
van Aurora Cacciapuoti een illustrator uit Sardinië.
Ze tekende een jaar lang elke dag een gezicht ...

Dat bracht mij op een idee  !!


Mijn eerste gezichtje ,
haha, duidelijk moe .....


(Dag 1)









7 reacties:

Elisabeth zei

Lieve Mapi
Wat een mooi herfst blog Lastig de vermoeidheid ,maar je hebt nog steeds veel aan je hoofd dus misschien is het niet zo gek en we hebben de omschakeling naar een ander seizoen natuurlijk .Ben zelf ook best moe op dit moment. Wat schattig die pop.Ik geniet van de herfst ,de mooie kleuren maar ook van de weer verandering,nu is het warm en gezellig binnen .Ik heb genoten van de mooie muziek .Pas goed op jezelf hoor !!
Liefs Elisabeth

It's me zei

Doe je rustig aan lieverd....en ach wat een snoes van een pop...heel leuk..!...liefs Ria..x!

Ans van Ispelen zei

Wat een lief gezichtje heb je getekend,Mapi.
En ik hoop zo voor je,dat er snel nu een koper is voor het huis van je moeder.
Heel begrijpelijk,dat de vermoeidheid maar niet verdwijnt.

Liefs Ans

The Dutchess zei

De zomer was moe...duidelijk aan de herfst toe..

Ik verheug me op rustige lange avonden..ik was de zomer eigenlijk ook wel moe..verlangde erg naar de rust binnen in huis!

Neem de rust Mapi..xoxo

Tineke zei

Wat gezellig dat je bij mij op blog visite kwam. En ook leuk dat je meedoet met de give away. Vermoeid zijn is vervelend. Sterkte! Je pop is aandoenlijk schattig. Wat lief dat je er zo goed voor zorgt. Dat heeft die Engelse dame vast geweten.

Kleurrijk zei

Er ging iets mis. Ik probeer het nog een keer, maar nu kopieer ik het.
Jij koopt de Flow schriftjes ook, merk ik. We zijn echte liefhebsters, he?

Ook het verzamelen van allerlei herfst ""attributen"" vinden we allebei leuk.

Vervelend dat je zo moe bent. Toch fijn dat je een blog maakte. ik vind het leuk van je te horen.
xxx Geri

christiene zei

Mapie fijn dat je er weer!! bent,jammer dat je zo moe bent.
Mooi is je uitzicht van uit je keuken raam en laat zien hoe prachtig het is in de herfst.
Je poppenkind verdiend een mooi plaatsje!
Mapie ik wens je veel succes
ook met de verkoop van je huis.
Liefs een groetje Christiene.

Template by:
Free Blog Templates