Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 27 oktober 2014

Herfst in het bos


Alle foto's zijn gemaakt rondom het Engelenpad, 26 oktober 2014


Tuinieren, wandelen, rusten, boodschappen doen, 
ontbijten, lunchen en lekker avondeten .....
Ik kan weer terugkijken op een fijn weekend.















Op een mooie paddenstoel , rood met witte stippen ...


De Vliegenzwam dankt zijn naam aan het feit 
dat vliegen die van de hoed eten of zuigen, bedwelmd raken







De hanen en kippen die regelmatig komen buurten,
(ik droomde altijd al van een tuintje met mijn eigen kippen ...)


















Eekhoorns fotograferen,
daar kan je toch echt geen genoeg van krijgen !






















11 reacties:

It's me zei

Mooie foto's hoor...ben helemaal weg van de laatste....mag ik die gebruiken ...?...op Bonhof fb ...liefs van mij....x!

Elisabeth zei

Je beschrijft gewoon een heerlijk perfect weekend .Wat een prachtige herfst foto's .die Vliegenzwam vind ik zo mooi .Ik heb er een aantal zien staan hier vlakbij onder de Berken bomen waar ze vaak te vinden zijn ,zo mooi en ik hoop dat de kinderen ze heel zullen laten.Zo lief dat Eekhoorntje ,het is heel lang geleden dat ik die in het echt gezien heb jammer genoeg.En Ria heeft gelijk ,die onderste foto is echt super mooi !!
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Wat lief,dat eekhoorntje.
Heel goed gelukt,want wat zijn ze snel.
En wat een heerlijke sfeer daar aan het Engelenpad.

Liefs Ans

Jos zei

Hoi Mieke,

Het was een fijn weekend.
Liefs.

Jos

yvette zei

Dat engelenpad van jou!
Goddelijke foto's....
maar de vrouw achter deze foto's, die kan goed kijken en fotograferen!

liefs

yvette zei

ik hoop dat de reactie die ik hiervoor schreef aangekomen is

The Dutchess zei

Mooi hoor...alles..daar kun je echt nooooooit genoeg van krijgen!!

xoxo

Kleurrijk zei

Een eekhoorn, dat is wat ik hier echt mis!!!!!!!!!!!!!!!Ik vind ze zo mooi. Wat een heerlijke wandeling en wat een mooie foto's. Kippen in mijn tuintje dat lijkt mij ook wat. Maar het blijft bij een virtuele wereld wat ons betreft. http://www.pinterest.com/gmwatercolors/i-wish-i-have-a-farm/xxxx Geri

Willy zei

Wat is het heerlijk aan het Engelenpad.
Lieve groet,

christiene zei

Mapie heerlijk herfst blog,je foto,s
zijn prachtig,och en die eekhoorn...
je hebt veel mooie dingen weten te vangen.
Prachtig om daar te wonen.
Liefs groetjes Christiene.

Jacoba zei

Wat een feest, jouw prachtige foto's. Je adem heb je vast af en toe ingehouden als je die dingen zag, zo mooi!

Template by:
Free Blog Templates