Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 24 oktober 2014

Autumn Song



Het sierspeldje is uit mijn kinderjaren, 
de tekening van gisteren ...





Het is goed weer om binnen te blijven,
alhoewel ik vandaag tussen de buien door de apotheek
 met een bezoek heb vereerd.

Tijd voor warme thee en pure chocolade !
(Edel Bitter Cranberry van Vivani , The Art of Chocolate)



Geniet van het weekend, de waaiende blaadjes,
het ruisen van de wind .....


Veel Liefs

~~~~~~ Mapi ~~~~~~




Van Morrison - Autumn Song



7 reacties:

It's me zei

Heel fijn weekend....liefs Ria.....x!

The Dutchess zei

Ach lieve Mapi dat speldje..was mijn lievelings-speldje als klein meisje!! Moest overal op anders was ik niet compleet..Dank voor t posten nu heb ik t weer n beetje terug gevonden !

Fijn weekend..xoxo

Elisabeth zei

Wat een lief vertederend blog weer .Ik heb niets bewaard uit mijn kinderjaren jammer genoeg denk ik nu .En heerlijke muziek van Van Morrison .Ook ik geniet van het Herfst weer ,het is zo heerlijk warm en knus in huis nu .Ik wens je een fijn weekend .
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Ja,het is echt binnenzitweer Mapi.
En dan is tekenen een fijne bezigheid.
En wat een mooi filmpje.

Fijn weekend toegewenst
Groetjes Ans

Kleurrijk zei

Het berichtje over de komende sneeuwstorm wat je bij mij las blijkt een Prank te zijn. Het is een berichtje op Facebook. Ik dacht zonet "" ik zoek het nog eens op"". Toen ik erop klikte zag ik staan "" Je bent beetgenomen"" Het is een Prank!!!!!!!!!!!!!!Misschien weet je net zo min als ik wat een prank is? Een practical joke.

Janneke zei

Heerlijke post met het nostalgische sierspeldje, je mooie woorden en Van Morrison.
Wens je een heel fijn weekend!
Janneke

christiene zei

Ha Mapie,een sierspeldje uit je kinderjaren is een kostbaar bezit.
De herfst heeft ook haar mooie kanten,
genieten met warme thee en pure chocolade,en heerlijk tekenen.
Fijn weekend
liefs groetje Christiene.

Template by:
Free Blog Templates