Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 25 september 2014

Even loskomen van alles







Tja ik heb al die tijd dat ik hier niet aanwezig was 
echt niet stilgezeten ...

Zo heb ik in Amersfoort wol leren verven.

"mooi voor een van mijn projecten"




Thuis, sprookjes gelezen.

"inspiratie opdoen"





Bloemen getekend

"handvaardigheid"








en ben ik naar Zuid Limburg geweest ...


"even loskomen van alles"





Valkenburg aan de Geul






"dagdromen"





Mariakapel bij de brug



"vertragen en verstillen"






Frédéric Chopin,
 Etude in A flat major Op. 25 No. 1 "Aeolian Harp"














6 reacties:

It's me zei

Heerlijk en o zo nodig ...!...heb je zin om 4 okt naar de winkel te komen ..?...lijkt me weer leuk...!...liefs van mij....x!

Janneke zei

Je hebt leuke dingen gedaan Mapi en ik heb genoten van Choping!!
Groetjes, Janneke

Ans van Ispelen zei

Wat leuk Mapi,dat je wol hebt leren verven.
En ook heb je weer zitten tekenen zie ik.
Ook al zo mooi.
En ik vind dat limburgse gedichtje toch zo mooi.
Of eigenlijk is het een lief gebedje.

Liefs Ans

christiene zei

Mooi om te lezen Mapie,dat je niet stil hebt gezetten
en het wol verven hebt geleerd en daar is tijd voor nodig.
En ook het tekenen blijft leuk hé
ook nog even tijd voor je zelf voor het dag dromen.
Ik wens een prettig weekend
liefs groetjes Christiene.

Kleurrijk zei

Zie ik daar een Flow boek of schriftje??????
ik ben daar zo gek op. Wat word ik daar blij van.
Wol leren verven, wat fantastisch. Lijkt mij ook zo leuk. Ga je hier nu mee verder?
het is lang geleden dat ik in Limburg was. Het was in de herfst en het was zo anders als waar ik toen woonde, in Den Haag. Het was liefelijk en heuvelachtig en al die vakwerkhuizen en holle paadjes.'Leuk weer van je te horen.

Jacoba zei

Heerlijk, Mapi, even stilte en ruimte, 'change of air', creativiteit. Wat spannend, het resultaat van het wol werven. We krijgen vast te zien wat je er mee gaat maken?
Fijn weekend!

Template by:
Free Blog Templates