Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 3 september 2014

Eindje fietsen ...




Foto, Ochtend van de woensdag, 3 september 2014




Straks ga ik een eindje fietsen
even genieten van het nazomerse weer ...









Een eerste snelle schets 



Ik laat mijn tekenwerk maar even rusten ...







  Ik heb gelezen dat Orpheus 
en Franciscus verder leven
in de bomen en de vogels. 
        op die manier zingen ze nu nog.
 mooi.


uit: Armando,
De straat en het struikgewas, 1988


8 reacties:

yvette zei

ja zeker, ze leven voort! en na het fietsen ga jij verder met die mooie schets denk ik!

liefs

Jacoba zei

Heerlijk, heerlijk weer om te fietsen. De schets is al een eind op weg, leuk idee om zo'n kaart als voorbeeld te gebruiken. Daarna wordt het helemaal 'van jou' met jouw eigen creativiteit!
Fijne dag!

Ans van Ispelen zei

Ja,het is heerlijk fietsweer,Mapi.
En ik vind je tekening toch zo leuk.

Liefs Ans

Elisabeth zei

Wat een mooie foto Mapi.Ja en wat een heerlijk weer is het toch .Ik hoop dat je een fijn fietstochtje gemaakt hebt .Wij zijn ook even weggeweest en daarna lekker buiten bezig ,kleine tuin dingen een leuk nieuw kleurtje geven.Leuk om zo bezig te zijn met tekenen .Ik heb een tijd geleden een Mandala kleurboek gekocht ,erg leuk om te doen maar ik merk dat ik nog erg onrustig ben daarvoor !!
Liefs Elisabeth

Kay zei

Hallo, kom hier via via, het was een topdagje om te fietsen, ook in mijn hoofd speelde mooie tekstjes om neer te schrijven. mss tot ziens?! ♥

It's me zei

Ik hoop dat het een heerlijke fietstochtje was......heb ik wel eens verteld dat he spam op je blog hebt ...ik kom elke keer op een spelletjes site terecht ...raar he...?....liefs van mij.....x...!

The Dutchess zei

Fijn..fietsen in de zon..

geniet lieverd xxx

Janneke zei

Het is heerlijk fietsen deze nazomerse dagen, en wat is het leven genoegelijk als je dan weer thuis komt en weer heerlijk kunt gaan zitten tekenen. Ik teken ervoor!
groetjes,
Janneke

Template by:
Free Blog Templates