Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 5 september 2014

Dream a little dream of me



Foto,  donderdag 4 september 2014





Vanmorgen vroeg droomde ik dat mijn moeder mij wenkte.
Ze zag er mooi en gelukkig uit ...





De theevisite van de poppen  (1962) 














Boeketje bloemen uit de pluktuin (Amelis' Hof, Bunnik)



Wens ik jullie allemaal een fijn weekend.
Tot volgende week.


Liefs

Mapi




9 reacties:

It's me zei

Werd je droom jaar werkelijkheid he...?...heerlijk lijkt me dat.....;-)))....liefs fijn weekend....x!

The Dutchess zei

Dat is geweldig ...zo fijn voor je die droom van je moeder !
En t klink misschien vreemd maar ik geloof daarin..Ze was er !

Mooie foto..

liefs en heeeeeel fijn weekend!

T.D

Ans van Ispelen zei

Wat een lieve foto van de theevisite,Mapi.
En bijzonder zo'n droom.
En ja,ik weet zeker dat ze gelukkig is.
Ze is immers weer bij je vader.

Fijn weekend
liefs Ans

Jacoba zei

Lieve Mapi,
de droom is een geschenk, het betekent dat je moeder gelukkig is en 'de overkant' heeft bereikt. Heel bijzonder!

Elisabeth zei

Wat fijn dat je droomde over je moeder en zeker dat ze er mooi en gelukkig uitzag ,dat moet een goed teken zijn denk ik dan .Prachtige fleurige bloemen heb je staan!! Ik wens jou ook een fijn weekend.
Liefs Elisabeth

Jacoba zei

Wat lief bedacht, de theevisite van de poppen! Schattig!
Heel leuk om te zien, en zulke dierbare hierinneringen, Mapi.

christiene zei

Ha Mapie,mooi een droom met je moeder zo blijft ze dicht bij je.
Wat een leuke foto,theevisite met jou de poppen en je moeder,leuk om te zien.
Bedankt voor je bezoekje Mapie
Ik wens je een fijn weekend....
Groetjes Christiene.

Willy zei

Wat heb je er een mooi logje van gemaakt. Fijne zondag, lieve groet

Kay zei

Dagdromen mag best,
ik noem het mooie herinneringen koesteren ... (ik blog niet in het WE)
dus wens ik jou een goede start van de week, bij het zien van deze mooie foto's komt een spontane glimlach bij mij op. tot ziens ♥

Template by:
Free Blog Templates