Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 22 augustus 2014

Zomer in Bokrijk



Foto, wolverven, 1 augustus 2014
Het Openluchtmuseum van Bokrijk, België






O, Muziek! Een melodie valt je in;
je neuriet het zachtjes, alleen van binnen; je wezen gaat er in op;
het dringt door in al je krachten en gevoelens,
en zolang het in je leeft lost het al het toevallige, slechte, grove en droevige in je op;
het brengt jou en de wereld in harmonie;
het maakt wat je bezwaard licht en geeft het verlamde vleugels !
Een eenvoudig wijsje is tot dit alles in staat.


(Herman Hesse)
















Alle foto's zijn in Bokrijk  gemaakt .....







Waterrad








Pottenbakkerij










Moes- en kruiden- en bloementuin





Tentoonstelling kunstacademie
'Inspired by Bokrijk'








Inspired by Bokrijk



















Inspired by Bokrijk









© Yves Verfaillie













9 reacties:

Jos zei

Hai Mieke,

Dat was een fijne, leuke maar warme dag in het Bokrijk.

Groetjes,

Jos

vrouw Hommel zei

Dat lijkt mij een hele fijne en inspirende plek om te zijn.

Elisabeth zei

Wat een geniet blog heb je hiervan gemaakt Mapi .Heel mooie foto's en een prachtig filmpje erbij .
Fijn weekend ,liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Ja,leuk daar hè.
Lang geleden,dat ik daar geweest ben.
En de tekst die je gebruikt hebt...schitterend.

Ik wens je een fijn weekend Mapi
Groetjes Ans

Janneke zei

Mooi daar in Bokrijk, ben er zelf nog nooit geweest. Heb het filmpje bekeken, genoten van de muziek, maar het mooist vind ik de woorden van Hermann Hesse.
Een heel fijn weekend!~
groetjes,
]Janneke

It's me zei

Wat mooi daar !!..fijn weekend liefs Ria...x !

Riitta Sinikka zei

♥Hello dear Mapi! So lovely and beautiful photos! Happy Weekend! xxx Riitta

Willy zei

Een mooi museum met een inspirerende tentoonstelling. Je had er prachtig weer bij. Fijn weekend, lieve groet,

Brigitte Peetermans zei

Hallo,

Jij hebt het bij mij van de eerste keer juist geraden, 't is inderdaad Keulen.

Mooie foto's hier van Bokrijk.
Wij wonen heel erg dichtbij en gingen vroeger wanneer de kinderen klein waren, er heel vaak wandelen.
Zij vonden de boerderij met alle spellen van vroeger (in hout) heel erg leuk. Heb je die ook gezien?

Wat ik me afvraag: heb jij de wol geverfd in een workshop of zo? En heb je hem mee naar huis mogen nemen? Ziet er heel mooi uit.


Gezellige blog bij jou,

Liefs van Brigitte

Template by:
Free Blog Templates