Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 29 augustus 2014

Paradise




Gisterenmiddag bracht een vriendin deze prachtige bloemen voor mij mee,
 vers geplukt uit haar eigen tuin   ...



een kind gaat open als een bloem
ons hart gaat open naar het kind
ieder mens is een kind geweest
wanneer gaan wij open als een bloem
wanneer gaat ons hart open
naar elkaar
de aarde was een paradijs ...

(Petra Dumas)




Een hele fijne middag wens ik jullie  en
een zonnig, blij en bloemrijk weekend .....





Veel liefs

Mapi







7 reacties:

It's me zei

Wat mooi Mapi..!....heel fijn weekend....liefs van mij...x..!

The Dutchess zei

Prachtig boeket..mooie muziek.. n lieve blog van n lief mens..dankjewel !

Fijn weekend xoxo

Elisabeth zei

Wat een prachtig blog weer lieve Mapi.Zo een mooi en vrolijk boeket en het gedicht is zo waar .ik wens je een heel mooi weekend
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Prachtig kleurrijk boeket,Mapi.

Ook ik wens je een heel fijn weekend toe
Liefs Ans

Janneke zei

Het mooiste wat er is, een vers boeketje uit de tuin.
Een heel fijn weekend!
Janneke

christiene zei

Ha Mapie,wat kom je hier vrolijk binnen......
En zo heb je nog wat langer plezier van je bloemetje.
Ook heb ik met plezier rond gekeken.
en veel mooie dingen gezien....
Groetjes Christiene.

Riitta Sinikka zei

♥Hello my dear friend! Happy September! xxx Riitta

Template by:
Free Blog Templates