Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 24 juni 2014

Yoga



Blauwe Hortensia,
 foto vanmiddag gemaakt op mijn balkon ...




Vanmorgen heb ik meegedaan aan de laatste Yogales  
voor de zomervakantie.
Tevens afscheid genomen van een geweldige docent.
Want dat is ze , na ongeveer 10 jaar 
houdt ze het in ons sociaal cultureel wijkcentrum voor gezien.
Veranderingen die geen verbeteringen inhouden,
 hebben haar tot dit besluit gedwongen
Jammer , maar ze verdwijnt niet helemaal.
Samen met een collega is ze haar eigen Yogastudio begonnen.

Ik heb daar al een paar keer aan een workshop meegedaan.
En ik kan zeggen dat het mij prima beviel !

Toch zal ik haar hier in de wijk gaan missen,
en moet ik loslaten wat mij zo goed deed.  

Niettemin gloort er hoop aan de horizon. 
Na de vakantie neemt iemand anders het over
en volgens mij is die ook een hele goede lerares.




© Annemieke 2014


Bedankt Annemieke, jij zei dan wel dat je veel 
van ons had geleerd .
Voor ons geldt hetzelfde, 
wij hebben bijzonder veel van jou geleerd !




Gelezen :

Haar zien is een portret,
haar horen is een lied,
haar kennen een onmatigheid-
zo puur is juni niet.

Haar niet kennen - een kwelling,
haar kennen als vriendin
is warmte zo dicht op je hand
als scheen de zon erin.

Emily Dickinson (1830-1886)

1 reacties:

Ans van Ispelen zei

Ja,jammer is dat dan hè.
Afscheid te moeten nemen van iemand waar je zoveel van geleerd hebt.
En wat een mooie tekening is dat.

Groetjes Ans

Template by:
Free Blog Templates