Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 11 juni 2014

Ondertussen ...




Engelenpad, Geluk .....  let niet op het spinrag !
Lief heeft vorige week dit hoefijzertje boven de schuurdeur opgehangen.
Het komt uit de nalatenschap van mijn moeder.
Ik vond het tussen haar spullen.




Ondertussen gaat hier en daar alles zo z'n gangetje.
Ruim ik wat op,
lees ik een boek 
en ben ik met dit mooie weer vooral buiten te vinden.






Pinksteren ...













Hertshooi
Binnenkort  zien we hier een prachtige zee van gele bloemen ...









Ze waren met z'n drietjes de afgelopen dagen,
deze wilde wel op de foto




Ben ik  niet in de bostuin 
dan ben ik waarschijnlijk wel eventjes op mijn balkon in de stad.







Duizendschoon (Dianthus barbatus) op de vensterbank 






en een pot vol Cosmea op mijn balkon




In de keuken kom ik ook graag.
Thee zetten van Italiaanse peterselieblaadjes,
dat zou goed zijn tegen reuma (zeggen ze ).
En salades samenstellen, van die heerlijke groene salades
met veel tomaatjes en olijven.

Laatst moest ik een fruitsalade maken 
voor de buurtpicknick hier in mijn wijk,

Ik won er een prijs mee,
eeuwige roem zullen we maar zeggen !
Leuk hoor ...











5 reacties:

yvette zei

dat wil ik best geloven Mapi.....eeuwige roem, wat zou ik hem graag willen proeven....
overal bloemen
wat hebben we het goed hè Mapi

Janneke zei


Wat een heerlijke bostuin Mapi, hier kunnen we wel even doorbrengen met een goed boek. Je duizendschonen zijn ook al zo mooi, zulke lekker ouderwetse bloemen en een fruitsalade is eigenlijk het lekkerste zomergerecht dat er is.
groeten,
Janneke

Ans van Ispelen zei

Ziet er lekker uit,je fruitsalade.
Alleen al door de kleurtjes.
En je balkon en de bostuin mogen er ook wezen.
Pssssst...ik zou het hoefijzer maar snel andersom hangen,dan blijft het geluk erin zitten,nu valt het er uit.En dat mag niet gebeuren natuurlijk.

Liefs Ans

It's me zei

Doe het maar lekker rustig aan...lekker genieten...liefs van mij...x !

Kleurrijk zei

Die eekhoorntjes, zo vlak bij je, wat lijkt me dat leuk. Wat een heerlijke plek om lekker aan te tuttelen. En een fruitsalade die een prijs kreeg, zou ik ook wel graag eens proeven ;-)

Template by:
Free Blog Templates