Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 2 mei 2014

When you wish upon a star



Deze internetkaart kreeg ik vandaag van Lief
heel toepasselijk, een Bosfee.
drie keer raden waar we straks naartoe gaan ...



De laatste tijd heb ik wat last van kleine ongemakken
Het hebben van Multiple Sclerose 
past zich niet altijd aan bij mijn wensen.
Duizeligheid, het niet altijd even scherp kunnen zien,
mijn rechterbeen waar ik momenteel 
het meeste last van heb ...
Het zijn zo van die kleinigheden, 
maar ze kunnen je behoorlijk in de weg zitten.
Zo probeer ik iedere dag een paar steekjes te borduren.
Ik wil zo graag iets leuks doen.
Met een tafelloep gekregen van mijn vriendin Klaudia
lukt het wel een beetje, maar toch ...

Het weekend staat weer voor de deur.
Lieve lezers maak er iets fijns van.
Ga ik ook doen !


Liefs


~~~~  Mapi  ~~~~













8 reacties:

Kleurrijk zei

Wat naar dat je MS hebt, wat erg. je noemt het kleine ongemakken. En dat vind ik sterk van je, want ik weet hoe, wanneer je chronische klachten hebt, dit ingrijpt in je leven. Naar ook dat je niet goed kunt zien. Ik wens datje gauw weer wat meer de dingen die je graag doet zult kunnen doen. En ik wens jou ook een fijn weekend.

Ans van Ispelen zei

Maar je bent erg dapper hoor lieve Mapi.
En wat een prachtige kaart heb je gekregen.
En ik zie je de 10de...wordt gezellig.

Ik wens je een fijn weekend
Groetjes Ans

Elisabeth zei

Wat ben je toch een sterk en positief mens Mapi,ik heb heel veel respect voor je .En wat een lieve kaart heb je gekregen .
Fijn weekend ,liefs Elisabeth

It's me zei

Heel fijn weekend liefs Ria...x!...sterkte lieverd...x!

Janneke zei

Die kaart is zo leuk en dat gaat vast naar het bos toe. Wat vervelend die MS, maar als ik je blog zo lees, ga je er sterk mee om en maak je ervan wat er van te maken valt. Super goed van jou.
Een heel fijn weekend toegewenst,
Janneke

Riitta Sinikka zei

♥♥♥ for you, my friend ♥ xxx Riitta

Castles Crowns and Cottages zei

Oh I love this song, Mapi! I think we all long to touch a star, to dream and reach for our "completeness." Thank you for coming to visit my post, as I too enjoy writing and creating an experience for my reader that will make them dream. Enjoy your weekend my dear Mapi! XOXOXOX Anita

The Dutchess zei

Love you too...en n knuffel erbij !
Je bent n Mooi en Sterk mens..daar is n afkorting voor

xoxo

Template by:
Free Blog Templates