Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 21 mei 2014

The Flowers of the Palace




The Flowers of the Palace, 
Florian Seyd & Ueli Signer i.s.m. John Hagen
en Francien Huis in't Veld (bloemisten Paleis Het Loo, Apeldoorn)

Foto's door mij gemaakt op Koningsdag, Paleis Het Loo - Apeldoorn, 26 april 2014




Een tijdje geleden  liggend op een witte rustbank dwarrelde een bloemenregen op mij neer...

Een zee van pioenrozen, anemonen, 

Gelderse rozen en appelbloesem 
waarop soms een vogel of een vlinder neerstreek.

Even waande ik mij in de hemel.





Kroonluchter, omgeven door een zee van bloemen.


Royal Show Pieces, Een koninklijke ontmoeting met 
Dutch Design
wordt vervolgd ...















Postcrossing kaart  van Eva uit Polen ( 1ll: Claire Coxon)
vind'm wel toepasselijk ...





6 reacties:

Tineke zei

Wat een prachtige bloemenhemel. Schitterend! Leuk dat je ook even bij mij kwam voor een blogbezoek. Ik stel dat zeer op prijs :-)

Ans van Ispelen zei

Wat is dat mooi,Mapi.
En wat een heerlijke kleurtjes.
En je kaart is ook een juweeltje.
Ik ga nog even van je muziek genieten.

Liefs Ans

Kleurrijk zei

Ik heb het op de tv gezien en dacht dat wil ik zien. Daarna ben ik het vergeten. En nu vind ik het terug op jouw ""M"". Leuk, fijn. Vond je het mooi om het in het echt te zien? Zou je het aanraden om te gaan?
Groeten van Geri

It's me zei

Wat mooi zeg !!! prachtig ...fijne week liefs Ria..x !

Unknown zei

Adore the gorgeous flowers Mapi! Thank you for sharing. Hope ALL is well in your world.
Love,
Constance

The Dutchess zei

Lieverd..ik ben even weg...ga je missen !

Stay warm and stay happy..knuffel van je vriendinnetje.

T.D and Company xoxo

Template by:
Free Blog Templates