Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 2 april 2014

Vallende ster




Foto's  Engelenpad, 30 maart 2014





Zaterdagavond deed ik een wens bij het zien
van een prachtige vallende ster ...
Zo mooi en zo helder !










Genieten jullie ook zo van dit heerlijke lenteweer ?









RIBES SANGUINEUM ...









De wereld heeft ons allen heel veel te bieden,
als we maar de ogen hadden om het te zien
en het hart om ervan te houden,
en de hand om het zelf op te rapen ...

Lucy Maud Montgomery
(1874-1942)




Tulpen en gele dovenetel


9 reacties:

Jos zei

Hoi Mieke,

Dat was een hele mooie vallende ster.

Jos

Ans van Ispelen zei

Ja,heerlijk hè Mapi.
Ik ben nu ook zoveel mogelijk buiten.

Ik hoop,dat je wens die je gewenst hebt,uit mag gaan komen.

liefs Ans

vrouw Hommel zei

Kan heel erg genieten van alles,zo ook weer van je mooie bericht met een prachtig gedicht en foto's. Leuk dat onderzettertje,speelde ik mee toen ik klein was,lieve groet

It's me zei

Bijzonder.....liefs van mij...x !

Janneke zei

Zo spannend als je een vallende ster ziet en een wens mag doen....
De ribesbloem in het schattige eierdopje(?) vind ik prachtig gedaan, wat is het nu toch genieten buiten. Mooie woorden van Lucy Montgomery en zo waar!
Groet, Janneke

Kleurrijk zei

Wat een heerlijk weer, he? Al het groen dat langzaam weer te voorschijn komt.....zo mooi.

Willy zei

Heerlijk lentelogje over het Engelenpad.
Spannend zo'n vallende ster en een wens mogen doen.
Ik geniet van je foto's.
Fijn weekend, lieve groet

The Dutchess zei

Er zitten veel mensen in het lappenmandje..ik ook..! Al meer dan een week griep..zo niet leuk :( van de kleinkinderen overgekregen! Maar..we houden de moed erin..xoxo

Kleurrijk zei

Wij hebben de boom in de tuin van het Rijksmuseum niet gezien. Nog een reden om weer terug te gaan....Leuk!

Template by:
Free Blog Templates