Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 25 maart 2014

Happy - Let's Party


Foto, Detail Draaimolen, Boulevard ,
Scheveningen, 14 maart 2014



Ongeveer vier jaar geleden begon ik voorzichtig
met de geweldige hulp van mijn slechtvalken forum-vriendin Erna
te kliederen op dit leuke kladblok
Tot op de dag van vandaag
heb ik daar geen moment spijt van gehad ...



Iedere keer weer
na het plaatsen van een nieuw bericht
lees ik aandachtig jullie welgemeende reacties
die meestal een 'smile'  van oor tot oor opleveren.


Dus .....
Bedankt en nog eens bedankt lieve lezers,
zonder jullie zou dit blog
niet zo bijzonder en waardevol voor mij zijn geworden
en dat meen ik oprecht !





Heel veel liefs
Laten we er een fijne Lente van gaan maken !

~~~~~~  Mapi  ~~~~~~

xox





  











7 reacties:

Ans van Ispelen zei

Fijn Mapi,dat je zoveel plezier beleeft aan je Blog.
Enne...graag gedaan.
En je muziek zorgt voor nog veel meer vrolijkheid.

Liefs Ans

It's me zei

4 Jaar alweer...ik ook gezellig he bloggen ????...hele fijne week meis...liefs van mij...x !

Riitta Sinikka zei

♥ Hello, my dear friend! Love this photo! Happy day, and hugs!♥

Jos zei

Goedemorgen Mieke,

Ben blij voor je dat je zoveel plezier/voldoening uit je blog haalt en het is ook goed om te weten dat de reacties op je blogberichten belangrijk voor je zijn.

Liefs,

Jos

Kleurrijk zei

Wat is het bloggen leuk om te doen, he? Ik heb nog nooit van ""Kladblok"" gehoord. Ik ben met Hyves begonnen. Vond jij het in het begin ook bijna toveren? Al de foto's die je maakt, staan ineens op internet......en je krijgt er ook nog reacties op...... Ik vond het net als jij ook heel erg leuk. Fijn weekend.

The Dutchess zei

Lieve Mapi....alles goed daar op deze laatste maandag van Maart..xoxo

Rudy Kauw zei

Hoi Mapi,

Alweer een tijdje geleden mijn laatste reactie...en nu met pasen en het heerlijke voorjaar ben ik er weer eens om je te vertellen dat het, zoals altijd, weer mooi is te zien te lezen en te horen wat er allemaal door jou weer op je blog is gezet! En zeker leuk alle reacties. Ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent en er plezier aan beleeft.
Fijne paasdagen en groetjes,
Wim en Rudy

Template by:
Free Blog Templates