Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 18 maart 2014

Fairytales


Het Nationale Ballet - De Vuurvogel
Anna Tsygankova
Foto: Angela Sterling



Afgelopen week zag ik Titania in de armen van Oberon liggen
en waande ik mij even in een droom
om weer geheel te ontwaken bij het horen
van de laatste klanken van Igor Stravinsky's
L' Oiseau de Feu.








Het Nationale Ballet - Midzomernachtsdroom
Dansers: Maia Makhateli, Jozef Varga
Foto: Angela Sterling






Werd ik blij van een plukje Maartse Viooltjes
vlakbij het Engelenpad ...







Foto, Viola Odorata, 16 maart 2014



Kreeg een winterkoninkje een nieuw onderkomen ...




Foto, gevlochten nestbuidel, rust en nestplaats voor de kleinere tuinvogeltjes,
Engelenpad. maart 2014, cadeau gekregen van een lieve vriendin. 


 

Zwom er een sierlijk eendje in het Engelenmeer ...







Foto. Mandarijneend, Engelenmeer, 16 maart 2014



 Sprookjes, mooie sprookjes,
maar je moet er wel zelf in blijven geloven  ...
















4 reacties:

Jos zei

Hoi Mieke,

Het was een mooi ballet en de beestjes waren ook heel leuk.

Jos

Just Who I Am zei

Wat een prachtige foto's Mapi.Het viooltje is zo schattig ,ik hoop het ooit weer in mijn tuin te hebben .Nu heb ik twee andere soorten Maartse viooltjes .Ja even heerlijk wegdromen doe ik regelmatig.
Liefs Elisabeth

yvette zei

wat een heerlijke dingen tover jij ons voor! daar hoef ik niet in te geloven want het zijn echt ware dingen

liefs

Ans van Ispelen zei

Ja hoor,mooi toch om nog in sprookjes te geloven.
En daar bij het Engelenpad is het ook echt sprookjesachtig.

Liefs Ans

Template by:
Free Blog Templates