Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 11 maart 2014

De Eenhoorn ...



(Postcrossing) Ansichtkaart uit USA met Best Wishes from Zhu
The Unicorn in Captivity
Wandtapijt, Detail from The Hunt of the Unicorn as Lover,
South Netherlandisch, 1495-1505
The Metropolitan Museum of Art, New York



Vanmiddag haalde ik deze mooie kaart uit mijn brievenbus !

Wisten jullie dat de Eenhoorn wordt geboren
uit tederheid en lieftalligheid
en alleen door een maagd is te temmen.
Vang je een glimp op van dit mysterieuze  bosdier,
dan ben je gezegend.


Voor meer informatie klik Hier  of Hier


En voordat ik het vergeet ...
Jullie zijn allemaal lieverds !
Bedankt voor de hartverwarmende reacties op
mijn vorige bericht.

Deed me goed !



Liefs, Licht en Zonneschijn.

---  Mapi  ---

xox










5 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wat een prachtige kaart is dat.
En ja,je zult maar een Eenhoorn tegenkomen.

Liefs Ans

The Dutchess zei

Dat was prachtig...xoxo

Janneke zei

Prachtige kaart van de gevangen eenhoorn en heerlijke muziek.
Groet,
Janneke

yvette zei

het is zo fijn als lezers, je webbies, echte reacties geven!

meissie dank voor je bezoek!

en eenhoorns jaaaaaaaa

Jos zei

Goedemorgen Mieke,

Dat is inderdaad een heel mooie kaart.

Jos

Template by:
Free Blog Templates