Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 3 maart 2014

Carnaval der dieren



Carnaval der dieren, Engelenpad , 2 maart 2014




De dieren vieren vandaag hun eigen carnaval !












Kijk Live mee naar de vogels
Beleef de Lente
is van start gegaan  KLIK







Speelgoed uit mijn jeugd ...

Op de achterkant staat :
Zorg ook goed voor de dieren.
Wordt lid van de Ned. Verg. tot Bescherming van Dieren
Afd: Rotterdam


Een wit balletje wilde niet goed gaan liggen .....



7 reacties:

The Dutchess zei

Wat n geweldige foto..:-) Het was er mooi weer voor gisteren !

En beleef de lente...natuurlijk..dat mag ik niet missen !

Fijne maandag Mapi xoxo

It's me zei

Blijven oefenen...hihihi fijne week liefs Ria...x !

Ans van Ispelen zei

Zo'n speeltje had ik vroeger ook.
Het vergt geduld.
En wat een mooie foto Mapi.
Ja,heerlijk hè,dat Beleef de Lente weer Live beelden heeft.

liefs Ans

Janneke zei

Heerlijk deze Carnaval der Dieren, de schitterende muziek van Saint- Saens de prachtige foto van het konijn en dat zenuwenspelletje (haha). Blijf nog even de muziek afluisteren, vind ik mooier dan de carnavals hits van onder de rivieren.
Groetjes,
Janneke

Willy zei

Wat een leuke visite had je in je tuin. Natuurlijk ga ik de vogels ook weer volgen met "Beleef de lente".
Fijne week, lieve groet

Riitta Sinikka zei

♥♥ Happy day, my dear friend!♥

Kleurrijk zei

Lente, inderdaad, hoe heerlijk. Ik verheug me er zo op. Ik wilde dat ik een konijn in mijn tuin zag of op het pad waar ik op loop. Jij woont denk ik dichter bij bossen.
Ik heb ook een dergelijk spelletje, herinneringen aan vroeger, mooi....

Template by:
Free Blog Templates