Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 11 februari 2014

Oude meuk is leuk ! (Give Away)



Klik op de foto


Regelmatig vind ik bij het opruimen van mijn spulletjes
dingen waarvan ik denk ..... 
die mogen nu wel weg.

Zo ook datgene wat op de foto te zien is.
Een vintage onderzetter en
een houten handbeschilderd souvenirpopje uit Praag,
hoog 8,5 cm.


Het kan natuurlijk zo zijn dat een van jullie
geïnteresseerd is in mijn 'oude meuk',
want zeg nou zelf
'Oude meuk is leuk'


Dus,

roept u maar, ik ben heel benieuwd ...






Vintage onderzetter 19,5 x 14 cm





2 reacties:

Ans van Ispelen zei

Ik vind de onderzetter heel erg mooi,Mapi.
En inderdaad,oude meuk is leuk.
Daarom snuffel ik graag in kringloopwinkels.

Liefs Ans

Willy zei

Laat ik nou zelf ook van oude meuk houden maar ook af en toe van opruimen. Mijn dochter komt weer thuis wonen, dus haar spullen komen ook weer terug, hellup ;)

Template by:
Free Blog Templates