Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 26 februari 2014

Nieuw seizoen



Vroegbloeiende Azalea






Het weerzien met het Engelenpad werd een klein welkomstfeest.
Onder het afgevallen blad in de bostuin ontdekte ik
tere  lila krokussen.






Ook de Azalea stond er prachtig bij.









Het feest werd pas echt compleet toen een van de
roodborstjes verscheen.























Het was in alle opzichten een aardig begin
van een nieuw seizoen ...






                                              ©Mapi

Eigen werk uit de oude doos ...





8 reacties:

Ans van Ispelen zei

Dat was dus heerlijk genieten daar,Mapi.
En lief,dat roodborstje.
Ook je tekening is prachtig.
Met enkele lijnen getekend.
Heel knap.

Groetjes Ans

Kleurrijk zei

Wat heerlijk, deze vroege lente, mijn favoriete seizoen. Wanneer er geen enge onverwachte winter meer komt kunnen we heel lang genieten. Groeten van Geri

rochambeau zei

Hello Mapi!!
All sounds peaceful and beautiful in your world. Adored seeing the Robin's, especially the one you drew!!

xox
Constance

Riitta Sinikka zei

♥ love your beautiful post! Hugs, my friend, from Riitta♥

Kaatje Catootje zei

Wat ziet het er allemaal feestelijk uit. Heerlijk het voorjaar. Kan er zo naar uitkijken. Schattig die roodborstjes. Het is mijn favoriete vogel.
Kus en liefs,
Kaatje

Willy zei

Hej Mapi, ik word er ook meteen blij van. Prachtig bloeit de azalea. Dat is een mooi en feestelijk welkom. En dan ook nog die leuk roodborstjes. Het plaatje is compleet. Fijne dag, lieve groet

The Dutchess zei

..en ik hoop dat dit seizoen je nog veel moois mag geven..

Janneke zei

Hallo Mapi, via de blog van Ans ben ik hier terecht gekomen. Wat is het genieten van dit vroege voorjaar en het door jezelf getekende roodborstje is ook al zo leuk.
Je hebt een mooie blog, dus vanaf nu ga ik je volgen.
Groeten,
Janneke

Template by:
Free Blog Templates