Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 3 februari 2014

Kleurrijk weekend





Afgelopen weekend zag ik tegen de avond
deze prachtige paars/roze lucht ...



nam een blauwe pauw mij onder zijn hoede ...










probeerde ik een merel
tussen winterrode sierappeltjes te ontwaren













en wandelde ik samen met Lief 
door het roomwitte stadje Thorn in Midden-Limburg.

Het liep wel bar ongemakkelijk,
maar de met maaskeien geplaveide straatjes
horen er nou eenmaal bij.































6 reacties:

It's me zei

Fijne week lieverd...x !

Ans van Ispelen zei

Zo te zien heb je erg genoten Mapi.
En ja,Thorn is prachtig met al dat wit.
En de luchtfoto is werkelijk schitterend.

Liefs Ans

Elisabeth zei

Prachtige foto's en je hebt genoten in elk geval
Fijne week,liefs Elisabeth

Willy zei

Klinkt als een heerlijk weekend, in al zijn kleurschakeringen. Lieve groet,

Riitta Sinikka zei

♥ oo, beautiful photos! Happy day, my dear friend!♥

The Dutchess zei

je hebt ze gevonden..en je kleurboek was prachtig!
Liefs
T.D

Template by:
Free Blog Templates