Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 20 februari 2014

Hoeveel Liefs ?



Een stapeltje Granny Squares,
het begin van een mooie,  zachte plaid ...




Ook bij mij heeft het haakvirus toegeslagen,
zo af en toe tijdens een verloren moment pak ik de haakpen
en tover een paar van die leuke vierkantjes tevoorschijn.



Een paar dagen geleden kreeg ik via Postcrossing een adres
van een jonge vrouw in Oekraïne.
Ik werd er stil van ...
Vanmiddag heb ik haar een kaart gestuurd.

Hoeveel liefs kan je iemand sturen als je
naar het nieuws kijkt en hoort
dat de situatie in Kiev compleet ontspoort is !











5 reacties:

Elisabeth zei

Elk lief woord zal een heel klein beetje troost geven hoop ik .Mooi je foto.
Liefs Elisabeth

The Dutchess zei

Blijf bij jezelf Mapi..en als JEZELF geef je veel..zonder dat je t eigenlijk in de gaten hebt..xoxo

Anny zei

Wat bijzonder on juist nu post uit de Oekraïne te ontvangen! Mooi haakwerk.

Ans van Ispelen zei

Ja,erg daar en het dreigt alsmaar erger te worden,echt verschrikkelijk.
Heel bijzonder dat je deze vrouw blij kunt maken met een kaart,soms is een klein gebaar toch heel groot.

En leuk dat je ook bent gaan haken,ik heb dit ook veel gedaan trouwens.

Liefs Ans

Kleurrijk zei

Leuk dat je een plaid haakt. Ik ben begonnen met het breien van een nieuwe plaid of deken, hoe je het ook wilt noemen.
Postcrossing, ik heb het gelezen op je blog. Ik ben er ook over aan het denken. Fijne dag, Geri

Template by:
Free Blog Templates