Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 8 januari 2014

Mijn Nieuwjaarswens



Foto . engel boven de kerststal
Onze Lievevrouwe Basiliek, Maastricht
25-12-2013





Ja , het is laat, maar ik voel mij nu pas echt in staat om jullie een
mooi, geïnspireerd en liefdevol Nieuw Jaar te wensen.

Naast verdriet was er af en toe
toch wel ruimte voor een milde glimlach.





Etalage, kledingwinkel , Maastricht.




5 reacties:

Willy zei

Lieve Mapi, heel veel sterkte met het verlies van vriend Bob.
Voor het nieuwe jaar wens ik je alle goeds. Lieve groet,

Ans van Ispelen zei

Ook langs deze weg wens ik je alle goeds voor dit nieuwe jaar,Mapi.
En wat een mooie engel daar in Maastricht.

Liefs Ans

Riitta Sinikka zei

♥Hello, my dear friend! Happy New Year to You! xxx Riitta

Kaatje Catootje zei

Lieve Mapi,
Wat een jaar heb je achter de rug.
Ik wens je heel veel plezier, geluk en gezondheid, maar vooral ook een jaar waarin je fijne en mooie dingen mag beleven.
Kus,
Kaatje

The Dutchess zei

Hoe het jaar ook is begonnen..we gaan sterker door dan ooit..!

Template by:
Free Blog Templates