Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zaterdag 18 januari 2014

Inspiration



Helleborus 'Ice Breaker',
op mijn balkon 18-01-2014

                            
                            
Ja hoor, ineens ben ik weer snipverkouden.
Er gaan weer heel wat papieren zakdoekjes doorheen.
Maar goed, de zon schijnt en dit weekend is het
Iedereen kan hier aan meedoen,
echt de moeite waard ...



Bomen tekenen is ook een leuke bezigheid







en met een beetje knip en plakwerk
tover je een lege bladzijde in je agenda om tot
een inspirerend dagboek.







Fijn weekend allemaal
tot maandag ...



Liefs

-----  Mapi  -----










3 reacties:

Ans van Ispelen zei

Beterschap lieve Mapi.
En op je balkon lijkt het al een beetje lente,zie ik.
En wat heb je de boom knap getekend,zeg.
Mijn complimenten.

Ik wens je een fijn weekend
Groetjes Ans

It's me zei

Fijne zondag en beterschap lieverd....x !

Riitta Sinikka zei

♥hello, my dear friend! Happy new week for you! xxx Riitta

Template by:
Free Blog Templates