Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 21 januari 2014

Goed bezig ...


Foto, Narcissen tete a tete, 18-01-2014

Gisteren was het  'Blue Monday' ,
de meest deprimerende dag van het jaar ...
Tja, grijs was die wel,
maar het ligt er toch vooral aan wat je er zelf van maakt.



De week begon voor mij in ieder geval met een goed gevoel.
Ik droomde van een prachtig reebokje
dat uit een met onkruid begroeide greppel tevoorschijn kwam.

Voor mij een teken dat ik goed bezig ben.






5 reacties:

Kleurrijk zei

Wat een mooie droom.

Ja had pas iets liefs op mijn weblog gezet. Ik vond dat fijn.

Raar, dat hele gedoe rond Blue Monday. Ik hoor er pas sinds kort over. ik geloof er niets van.

Lieve groeten van Geri

Elisabeth zei

Ach lieve Mapi ik was het vergeten dat het sinds kort bestond Blue Monday .Ja het was grijs buiten gisteren ,maar het is maar wat we er zelf van maken .Mooi je Narcissen en een o zo leuk filmpje.
Liefs Elisabeth

It's me zei

Geen last van gehad gelukkig...wel een zwarte zondag gehad.......wat een nare dag...maar voel me weer stukken beter.....ach je kan wel eens zo'n dag hebben he ???...liefs fijne week van mij...x !

Ans van Ispelen zei

Mooi Mapi,je narcissen.
En blue monday is inderdaad,wat je er zelf van maakt.
Heb daar nooit zo'n erg in,in dat soort dagen.

En leuk,je droom.
En Bambi is een van mijn favoriete Disney-films.

Liefs Ans

vrouw Hommel zei

Van iedere dag moet je toch zelf iets maken,ik heb helemaal niets met blue monday maar vind je foto wel erg mooi!

Template by:
Free Blog Templates