Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 7 januari 2014

--- BOB ---



Foto's  gemaakt op eerste kerstdag 2013
Onze Lievevrouwe Basiliek, Maastricht




Liefde , alles draait om liefde,
omdat het is,
omdat het blijft ...



De dag na Kerstmis overleed een van mijn beste vrienden,

Bob


Wat zal het stil worden zonder hem,
zo stil  ...











Dag lieve Bob

tot een keer ...










4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Ja,erg stil lieve Mapi.
Wat een verlies hè.

Liefs en Dikke Knuf
Ans

It's me zei

Het is zo stil in mij...wat een verdriet weer lieve Mapi......sterkte liefs van mij...x !!

Elisabeth zei

Wat verdrietig Mapi.
Ik wens je heel veel sterkte ,liefs Elisabeth

The Dutchess zei

liefs...en ik ben n beetje laat hiermee..maar daarom niet minder..xoxo

Template by:
Free Blog Templates