Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 10 december 2013

De laatste loodjes



Mijn bijdrage voor de Christmas DIY Ornaments Swap





Ben druk bezig met het afmaken en verpakken
van de vier kersthangers die mijn vriendin Klaudia en ik
hebben bedacht voor de Christmas DIY Ornaments Swap











Na de Yogales vandaag kreeg ik van
een van mijn maatjes dit briefje mee 
met de volgende tekst :


Er is een licht dat ver boven alle dingen op aarde schijnt
ver boven ons allen, ver boven de hemelen
ver boven de hoogste, de allerhoogst hemel.
Het is het Licht dat schijnt in ons hart.

(Chandogya Upanishad (India 800 v. Chr)









Katrina & the Waves - Love shine a light




4 reacties:

Elisabeth zei

Wat een mooi blog Mapi .Zo leuk je versieringen en wat een prachtige woorden ,Ook je muziek heb ik erg van genoten
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Wat mooi gemaakt Mapi.
En de tekst over het licht is zo waar.
Heel erg mooi.

Liefs Ans

Kaatje Catootje zei

Lieve Mapi,
Dank je wel voor je lieve woorden op mijn post. Wat een leuk initiatief de DIY x-mas swap en wat een fijne hangers heb je weer gemaakt. Kus van Kaatje
ps. de text van je yogamaatje raakte me diep en geeft weer lucht en blijheid in deze tijd.
dank je wel voor het delen X

Klaudia zei

Hallo Mapi, wat een leuk plaatje is het geworden. Ik ben benieuwd wat de Christmas ornament swap allemaal moois brengt.
Knuffels.

Template by:
Free Blog Templates